vineri, 17 noiembrie 2017

Reptilienii și democrația



Există o democrație legală și una ilegală. Democrația legală este cea care a plătit taxa de protecție Stăpînului absolut al democrației. Democrația ilegală este cea care își închipuie că democrația ar putea să fie și altceva decît un simplu amendament al Constituției SUA. Democrația ilegală nu este neapărat o democrație originală, dar ar fi putut să fie o democrație autohtonă. Asta, bineînțeles, dacă ar fi plătit taxa de protecție, devenind o democrație legală. Renunțînd astfel la orice atribut autohton.
Vechiul și bunul meu prieten dintr-unul din episoadele trecute ale acestui blog (http://cumpana-o-viziune-ortodoxa.blogspot.ro/2017/10/neincredere.html) îmi recomandă un nou, să-i zicem, articol (?!), care ne vorbește despre riscurile democrației ilegale. „Nu mă pot abține!”, remarcă bunul meu prieten cu un chicotit menit să recomande justețea opiniilor enunțate. „Nici eu!”, mă grăbesc să răspund: fiecare partidă de ruletă rulească îmi trezește pofta de viață!
Rusia e un nimic, Putin e un nimeni, și tocmai din acest motiv Putin este tot mai agresiv, tot mai amenințător, tot mai periculos. Demonstrația se află aici: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-22114925-trezeste-din-mahmureala-nou-razboi-rece-rusia-orizont.htm
Deși recentul articol postat pe hotnews.ro este foarte clar, rămîi totuși cu o întrebare: Putin este un illuminati sau un reptilian?